«Хвороби шлунково кишкового тракту та їх профілактика»



Скачати 24.61 Kb.
Дата конвертації24.04.2016
Розмір24.61 Kb.
#15033
Тема: « Хвороби шлунково – кишкового тракту та їх профілактика»

Дата проведення: 12.12.2013.

Порядковий № 6 урока в темі

Тип уроку: формування нових знань.

Мета:


  1. Забезпечити засвоєння знань про шлунково – кишкові захворювання, і їх симптоми, причини та шляхи зараження, міри профілактики.

  2. Формування вміння встановлювати причинно – наслідкові зв’язки, розвивати вміння передбачати, аналізувати, доводити свою думку, презентувати свої знання, розвивати уміння виділяти головне.

  3. Виховання гігієнічних навичок, необхідності здорового способу життя.

Обладнання: презентація, тестове завдання.

Терміни: інкубаційний період, епідемія, карантин.

Структура уроку

І. Мотивація (ситуація). Яка ваша думка, що до подальших подій?

ІІ. Новий матеріал.

Тип: «урок – конференція».

Присутні: гості, лікарі (гельмінтолог, інфекціоністи), міколог - науковець, учні, їхні батьки.

Хід конференції (надаються призентації):

1. Слово лікарю - інфекціоністу. Мова про гепатит.

2. Слово лікарю – інфекціоністу. Хвороби, що викликаються бактеріями.

3.Слово мікологу – науковцю. Отруйні гриби.

4. Слово гельмінтологу. Черви – паразити людини.

5.Слово працівникам їдальні. Режим харчування.

Слово учителю:

Ми прослухали повідомлення спеціалістів. Розповідь була змістовною, логічною. А зараз переходимо до запитань. Присутні учні, та батьки можуть задати питання спеціалістам.

Задаються питання. Звучать відповіді.


Слово учителя.

Спасибі. Зупиняємося.

Питання: який же висновок із почутого слід зробити?

Учні роблять висновок: «існує цілий ряд захворювань шлунково – кишкового тракту про які слід знати всім культурним людям. Нас познайомили докладно із симптомами шляхами зараження збудниками. Робота на конференції була насиченою, але треба відзначити, що здоров’я людини залежить і від способу життя, від гігієнічних навиків, від емоцій, звичок, бережного відношення до себе.»

ІІІ. Рефлексія. Тест на дошці. Завдання: записати відповіді.

Принцип довіри – робота в парі (взаємоперевірка) звіряємося з відповідями на дошці.

ІV. Домашнє завдання. Прочитати параграф 40, переглянути таблицю на стр. 109.

Прочитати параграф 40, усно опрацювати питання 1 – 4 на стр. 110. Звернути увагу в тексті: Пам’ятайте!


Тест.

  1. Оберіть збудників гельмінтози:

А). Волосоголовець. Г). Сальмонела.

Б). Холерний вібріон. Д). Стьожак.

В). Паличка ботулізму. Е). Дизентерійна амеба.

2. Вкажіть які захворювання травної системи належать до інфекційних?

А). Ботулізм. Г). Сальмонельоз.

Б). Ерозія. Д). Холера.

В). Гастрит.

3. Рівень великої кількості людей, охоплених хворобою називають (епідемією).

4. Кволість, висока температура, біль у горлі – це ознака не тільки простуди, але й (гепатиту).

5. Блювота, нудота, висока температура, судоми, втрата свідомості – це (ботулізм).

6. Температура, кровавий пронос, біль у животі – це (дизентерія).

7. Період знаходження збудника хвороби в організмі до його активного прояву – називається (інкубаційний період).



8. Перелічити захворювання, що викликаються бактеріями: ( сальмонельоз, ботулізм, тиф, дизентерія).

Скачати 24.61 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©www.shag.com.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка