Навчальний
заклад
|
П.І.П. вчителя
|
Предмет
|
Категорія,
звання
|
Стаж
|
Тема досвіду
|
Форма
узагальнення
|
Коротка анотація
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Вітюк
Олексій Панасович
|
математика
|
вища,
вчитель-методист
|
33
|
Комплексне використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі
|
Статті «Комплексне використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі», «Матеріально-технічна база для використання ІКТ у навчально-виховному процесі»,КОІПОПК,2012
|
Подані основні напрями роботи закладу щодо реалізації даного питання, представлена структура комплексного застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Радченко Валентина Сергіївна
|
математика
|
вища,
вчитель-методист
|
34
|
Оптимальні шляхи використання інформаційних технологій на базі прндметних кабінетів природничо-математичного циклу
|
Стаггі «Розвиток практичних умінь та навичок учнів у процесі викладання предметів приодничого циклу на основі використання інформаційних технологій»,
«Застосування засобів інформаційних технологій при викладанні
математики в 5-6 класах» КОІПОПК,2012
|
Розкрито необхідність створення сучасної інформатизованої матеріально-технічної бази навчальних кабінетів природничого циклу та шляхи вакористання її в урочний і позаурочний час.
Розкрито вплив застосування засобів інформаційних технологій на формування досвіду отримання та обробки неохідної інформації учнями, ефективність компютерної підтримки вивчення математики на уроках та при проведенні навчальної практики
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Прохоровська
Валентина Валентинівна
|
українська мова та література
|
вища,
вчитель-методист
|
29
|
Використання комп ютерно-орієнтованих технологій у процесі викладання предметів гуманітарного циклу
|
Статті«Використання інформаційно-комунікаційних технологій у прцесі викладання української та світової літтератури», «Презентація досвіду роботи вчителів школи з використання ІКТ у навчально-виховному процесі», КОІПОПК, 2012.
|
Використання новітніх інформаційних технологій забезпечує активізацію діяльності вчителя й учня на уроці, сприяє здійсненню диференціації та індуалізації навчання, посилює міжпредметні зв’язки. Це дає можливість покращити якість навчально-виховного процесу та рівень навчальних досягнень учнів з предмета
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Бодрик
Оксана Олександрівна
|
Інформати-ка
|
вища,
вчитель-методист
|
19
|
Використання інноваційних педагогічних технологій у роботі шкільного НТУ
|
«Гармонійний розвиток інтелектуальної обдарованості в умовах духовного середовища навчального закладу» - Виступ на круглому столі «Духовна культура педагога як умова розвитку інтелектуальної обдарованості старшокласників» від 23 травня 2013 року: К: Інститут обдарованої дитини.
|
Розглянуто рівні інтелектуальної обдарованості, основні проблеми обдарованих дітей Проаналізовано вимоги до педагогів, що працюють з обдарованими дітьми, для реалізації гармонійного розвитку інтелектуальної обдарованості.
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Салівон Тамара Леонтіївна
|
початкові класи
|
вища,
вчитель-методист
|
36
|
Розвиток продуктивного мислення як засіб підвищення інтелекту молодшого школяра
|
Методичний посібник «Розвиток логічного-мислення молодших школярів – запорука успішного навчання»
|
У посібнику розглянуто особливості необхідності розвитку логічного мислення молодших школярів, запропонована система ігор та вправ для формування основних логічних операцій на уроках математики,української мови та в позаурочний час
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Калашнікова Галина Василівна
|
географія, природознавство, основи здоров’я
|
вища,
вчитель-методист
|
33
|
Використання інформаційно – технологічний методів навчання при вивченні природничих дисциплін
|
Інформаційно- технологічні та математичні методи в шкільному курсі економіки
|
В посібнику висвітлено питання комплексного підходу до викладання економіки в шкільному курсі. Розроблена методика розв’язання задач. Запропоновано добірку олімпіадних завдань.
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Шевченко Світлана Михайлівна
|
історія, БІХЕ, Київщино
знавство
|
вища,
вчитель-методист
|
26
|
Використання інтерактивних технологій навчання в проектній діяльності старшокласників
|
Стаття «Використання методу проектів у роботі зі старшокласниками»
(електронне видання «Учительський журнал»
Майстер-клас на Першому форумі молодих вчителів Київщини.
Електронний освітній ресурс «Відкритий світ»; Історія України, 7 клас.
|
Стаття присвячена основним аспектам методики використання найбільш ефективного методу формування історичних компетентностей у старшокласників – методу проектної діяльності на уроках історії.
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Вітюк
Наталія Сергіївна
|
історія,
етика, Київщино
знавство
|
вища,
вчитель-методист
|
33
|
Реалізація ідеї «педагогіки співпраці» на уроках історії та в краєзнавчій роботі через використання інформаційно-комунікаційних технологій
|
Методичний збірник із досвіду роботи
|
У збірнику вміщені матеріали з досвіду роботи керівника гуртка пошуково-краєзнавчого напрямку, представлені різнолланові розробки виховних заходів із мультимедійним супроводом. Розроблена навчальна програма гуртка
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Майборода Зоя
Григорівна
|
музичне мистецтво
|
вища,
вчитель-методист
|
44
|
Демонстраційно-комп:ютернне моделювання як засіб емоційного впливу при вивченні музичного мистецтва
|
Методичний збірник «Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі викладання мистецьких дисциплін»
|
У збірнику проаналізовано систему роботи вчителя, щодо використання інформаційних технологій на уроках музичного мистецтва. Представлено розробки навчальних занять
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Щербина
Раїса Георгіївна
|
історія, правознавство
|
вища,
вчитель-методист
|
39
|
Формування навичок критичного мислення в процесі вивчення суспільствознавчих дисциплін
|
Програма правового гуртка «Дебати». Методичні рекомендації до проведення заняття правового гуртка за темою «Проблеми торгівлі людьми з огляду на права людини»
|
Розроблена програма допомогає соціалізації старшокласників в умовах сучасності.
Методичні рекомендації містять аналіз найефективніших методів та прийомів проведення занять правового гуртка за найбільш актуальною проблемою сучасності.
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Пономаренко Світлана Іванівна
|
фізика. астрономія
|
вища,
вчитель-методист
|
35
|
Використання інтерактивних технологій з метою активізації пізнавальної діяльності учнів
|
Навчально-методичний посібник «Використання саморобних приладів для розв язування експериментальних задач при роботі з обдарованимси учнями»
|
У даному посібнику підібрані задачі підвищеної складності, для розрахунку яких створені саморобні прилади. Запропонований матеріал може використовуватися при роботі в МАН
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Журибеда Оксана Анатоліївна
|
інформатика
|
вища,
вчитель-методист
|
18
|
Формування інформатичних компетентностей при викладанні інформатики
|
Навчально-методичний посібник «Компетентнісні задачі».
Досвід роботи представлено у матеріалах конкурсу «Вчитель року 2013»
|
Матеріал даного посібника висвітлює питання, присвячені розвитку компетентностей через розвязування компетентнісних задач при вивченні шкільнолго курсу інформатики. Посібник містить: теоретичний модуль, присвячений опису понять компетенцій, компетентності та компетентнісної задачі у контексті сучасних поглядів науковців та фахівців; модуль опису методичних підходів до розвязування компетентнісних задач державної підсумкової атестації, модуль збірки компетентнісних задач.
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Слуп’ян Людмила Миколаївна
|
математика
|
вища,
вчитель-методист
|
30
|
Математичне моделювання, як засіб формування математичних компетентностей учнів.
|
Навчально-методичний посібник «Інформаційно-технологічні та математичні методи в шкільному курсі економіки»
|
У посібнику висвітлено питання комплексного підходу до викладання економіки в шкільному курсі. Представлено розробку методики навчання розв`язування основних економічних задач, наведено приклади їх розв`язання, систематизовано типи економічних задач на основі використання математичних методів. Запропоновано добірку олімпіадних задач з економіки.
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Дуб
Галина Максимівна
|
українська мова та література
|
вища,
вчитель-методист
|
36
|
Формування творчої інтелектуальної особистості на уроках української мови та літератури через використання мультимедійних технологій
|
Мультимедійний засіб(Українська мова.Морфологія.
Синтаксис).
Цикл уроків
«Вивченння творчостіі О.П. Довженка в школі» з використанням мультимедійних технологій.
|
У даному посібнику теоретичний матеріал з розділів»Морфологія»,«Синтаксис»подано у вигляді блоків – опорних конспектів. У кінці кожної теми вміщено питанння для самоконтролю та подано практичні завдання.
До уроків «Вивчення творчості О.Довженка в школі» підібрано слайди,відеосюжети,
уривки з кінофільмів про письменника та його твори.
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Коломієць Тетяна Василівна
|
образотворче мистецтво
|
вища,
вчитель-методист
|
30
|
Формування культорологічних компетентностей учнів на уроках образотворчого мистецтва через використання інформаційно- комунікаційних технологій
|
Навчально-методичний комплекс «Уроки образотварчого мистецтва з мультимедійним супроводом»
|
Подано розгорнуті конспекти, у яких розкрито основний зміст уроку та мультимедійний супровід у вигляді презентацій.
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Саражинська Наталія Анатоліївна
|
початкові класи (інформатика)
|
вища,
вчитель-методист
|
29
|
Формування інформаційних компетентностей в учнів початкових класів
|
Підручники «Сходинки до інформатики» 2 кл., «Інформатика» 5, 6 кл., посібники «Інформаційна культура» 1, 2 кл.
|
Підручники і посібники створені за новими програмами націлені на формування в учнів компетенцій, передбачених новими Держстандартами, навичок 21 ст.
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Куракіна Валентина Вадимівна
|
російська мова, світова література
|
вища,
вчитель-методист
|
29
|
Використання інтерактивних технологій навчання на уроках світової літератури та російської мови
|
Методичний посібник «Вивчення біографії письменника»
|
В посібнику представлено теоретичний матеріал із мультимедійним супроводом.
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Воробцова Вікторія Василівна
|
українська мова та література, художня культура
|
вища,
вчитель-методист
|
18
|
Розвиток пізнавальних здібностей учнів на уроках української літератури через використання ІКТ
|
1.Теорія літератури в таблицях, схемах, ілюстраціях: Електронний посібник. – Біла Церква, 2010.
2. ЕЗНП «Морфологія». – Біла Церква: КОІПОПК, 2009.
3. Заболотний О.В., Мірошник С.І., Бичевська Л.В., Воробцова В.В. та ін. Методичні матеріали до вивчення української мови у 5 класі: навчально-методичний посібник. – К. : Генеза, 2013.
4. Авторські курси «Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови та літератури»
|
1. У джерелі подано матеріал із теорії літератури. Електронний посібник орієнтований на сучасні форми навчання із забезпеченням сумісності з традиційними навчальними матеріалами.
2. В електронному посібнику наведено теоретичний маеріал із розділу «Морфологія» відповідно до шкільної програми. Охоплено практичний матеріал з усіх розділів курсу і передбачено різні типи завдань для практичних занять, самостійної та індивідуальної роботи, контрольної і тренувальної перевірки знань учнів.
3. У посібнику представлено методичні матеріали до вивчення української мови у 5 класі, укладені до підручника з української мови для 5 класу авторів О.В.Заболотного, В.В.Заболотного, розкрито підходи до вивчення української мови, запропоновано календарне планування, методичні розробки уроків, завдання для індивідуальної і групової роботи та контрольні роботи.
4. Курси містять теоретичний і практичний блоки, спрямовані на висвітлення основних засад використання ІКТ у практичній діяльності вчителя-словесника.
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Мимренко Віта
Василівна
|
інформатика
|
вища,
вчитель-методист
|
18
|
Використання інтерактивних технологій для дотримування соціальної та комунікаційної компетентності старшокласників.
|
Навчально – методичний посібник “Використання проектних технологій для формування життєвих компетентностей учнів у процесі вивчення інформатики.”
|
В посібнику висвітлені основні форми та методи роботи, притаманнікомпетентнісному підходу, а саме активні та інтерактивні технології навчання, які активізують діяльність усіх учнів, розвивають такі творчі здібності, як уміння моделювати, порівнювати, аналізувати, узагальнювати.
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Міханова Валентина Петрівна
|
географія, природознавство, економіка
|
вища,
вчитель-методист
|
24
|
Використання інтерактивних форм та методів навчання на уроках географії
|
Мультимедійний програмний засіб «Мандрівник країнами світу»
|
У програмному засобі представлено теоретичний матеріал, розроблені презентації з використанням графіків, таблиць, відеосюжетів для вивчення економічної і соціальної географії світу.
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Бондаренко Ірина
Іванівна
|
початкові класи
|
вища,
вчитель-методист
|
28
|
Розвиток творчих здібностей молодших школярів засобами інформаційних технологій
|
Мультимедійний навчальний комплекс «Математика, 4 клас. Дроби»
|
Матеріл, зібраний у комплексі, структурований за темами, які вивчаються впродовж двох років у певній послідовності, дозволяючи таким чином поступово ускладнювати і доповнювати одна одну більш складними поняттями
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Самогородська Антоніна Йосипівна
|
початкові класи
|
вища,
вчитель-методист
|
31
|
Розвиток мовленнєвих навичок учнів способом збагачення лексики з використанням інформаційних технологій
|
Мультимедійний навчальний комплекс
«Українська мова,2 клас. Словникові слова»
|
У посібнику представлено теоретичний матеріал розроблені презентації для роботи при вивченні всіх словникових слів,що рекомендовані програмою. що дає змогу кращому запам’ятовуванню та написанню.
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Пильник Ольга Олексіївна
|
біологія
|
вища, старший учитель
|
23
|
Демонстраційно-компютерне моделювання при вивченні біології
|
ЕЗНП «Розвиток органічного світу. 11 клас»
|
Представлено теоретичний матеріал, розроблено унаочненість у вигляді схем, таблиць, ілюстрацій, відеосюжетів та запропоновано тести для перевірки знань учнів
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Боханевич Ірина Роєславівна
|
світова література, російська мова
|
вища, старший учитель
|
30
|
Можливість застосування електронних засобів навчання на різних типах уроків літератури у старших класах
|
Навчально-методичний посібник «Формування ключових компетентностей на уроках зарубіжної літератири через використання ІКТ»
|
Представлено теоретичний матеріал, розроблено наочність у вигляді схем, таблиць, ілюстрацій, відеосюжетів та конспекти уроків світової літератури у старших класах
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Осадча Наталія Анатоліївна
|
початкові класи
|
вища, старший учитель
|
30
|
Впровадження ІКТ в навчальний процес початкової школи.
|
Навчально-методичний посібник з системою вправ до уроків навчання грамоти
|
В посібнику запропонована система вправ, які можна використовувати під час проведення занять з навчання грамоти в 1 класі.
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Олійник Наталія Василівна
|
початкові класи
|
вища, старший учитель
|
35
|
Розвиток пізнавальної активності молодших школярів шляхом впровадження ІКТ в навчальний процес.
|
Збірка вправ
«Словниково- логічні завдання для розвитку зв/язного мовлення молодших школярів»
|
У збірку розроблено комплекс вправ,спрямованих на розвиток зв/язного мовлення учнів.
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Черняховська Світлана Миколаївна
|
англійська мова
|
вища, старший учитель
|
36
|
Використання автентичних матеріалів на заняттях англійської мови з метою вдосконалення навичок читання та аудіювання
|
Навчально-методичний посібник «Play and learn English»
|
Посібник містить розробки тематичних позакласних заходів з англійської мови для різних вікових груп і різних рівнів володіння англійською мовою учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Тут ви знайдете загадки та вікторини, які можна використовувати на уроках англійської мови для підвищення мотивації мовленнєвої діяльності учнів
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Коряк
Галина Василівна
|
початкові класи
|
вища, старший учитель
|
30
|
Забезпечення психолого –педагогічних умов засвоєння етичних норм молодшими школярами
|
Збірник творчих робіт «Гармонійний розвиток особистості в процесі реалізації творчих завдань із природознавства»
|
У збірнику представлені творчі напрацювання учнів різних жанрів. Представлено дитячі спостереження за природними явищами, дослідницькі цікавинки, вікторини
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Решетова Ірина Вікторівна
|
початкові класи
|
вища, старший учитель
|
20
|
Розвиток комунікативної компетентності та творчих здібностей учнів на уроках гуманітарного профілю шляхом використання інтерактивних технологій.
|
Навчально – методичний посібник «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках гуманітарного профілю.»
|
У досвіді розглянуто питання розвитку творчих здібностей учнів школи першого ступеня у процесі мовленнєвої діяльності, під час формування природничих знань, а також засобом розв’язування творчих завдань. Розкрито ефективнысть розвитку творчої особистості під час впровадження інтерактивних технологій та залучення учнів до проектної діяльності.
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Оселедько Володимир Іванович
|
трудове навчання
|
вища, старший учитель
|
29
|
Формування в учнів творчої активності й самостійності на уроках технічної праці через використання ІКТ
|
Розробка мультимедійних презентацій для використання на навчальних заняттях із технічної праці
|
Створені мультимедійні презентації дають можливість ознайомити учнів з місцем і роллю ІКТ у сучасному виробництві, повсякденному житті та з професійним виболом у подальшому житті
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Бєлова
Надія Анатоліївна
|
хімія
|
вища, старший учитель
|
30
|
Демонстраційно-компютерне моделювання при вивченні хімії
|
Методичний посібник «Демонстраційно-комп’ютерне моделювання хімічних процесів під час літньої практики»
|
Представлено теоретичний матеріал, розлоблено унаочненість у вигляді схем, таблиць, ілюстрацій, відеосюжетів та запропоновано тести для перевірки знань учнів
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Юрченко
Ігор Миколайович
|
математика Захист Вітчизни
|
вища, старший учитель
|
22
|
Розвиток чуттєвого пізнання та абстрактного мислення учнів у процесі викладання математичних дисциплін
|
Навчально-методичний посібник «Розвиток чуттєвого пізнання абстрактного мислення учнів у процесі викладання математики»
|
У посібнику розглянуто процеси та види мислення, наведені цікаві оригінальні задачі для учнів 5-9 класів, які розвивають математичне мислення, творчу уяву, привчають школярів міркувати логічно, заохочують до творчого пошуку, розвивають їх здібності
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Романченко Людмила Василівна
|
англійська мова
|
вища, старший учитель
|
23
|
Шляхи підвищення мотивації мовленнєвої діяльності учнів на уроках англійської мови та в позаурочний час
|
Навчально методичний посібник «Play and learn English»
|
Посібник містить розробки тематичних позакласних заходів з англійської мови для різних вікових груп і різних рівнів володіння англійською мовою учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Тут ви знайдете загадки та вікторини, які можна використовувати на уроках англійської мови для підвищення мотивації мовленнєвої діяльності учнів
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Черноводська Людмила Василівна
|
початкові класи
|
вища, старший учитель
|
35
|
Викоримтання інноваційної технології МТП «ПіснеЗнайка» в навчально-виховному процесі початкової школи.
|
Методичний посібник «Викоримтання медико-педагогічної технології «ПіснеЗнайка» в навчально-виховному процесі початкової школи.»
|
У посібнику розкривається використання МПТ «ПіснеЗнайка» та її значення для розвитку дитячої індивідуальності. Звертається увага на виконання та оздоровлення, яке дає можливість школярам працювати із задоволенням, без перевантажень, стресу й гіподинамії.
|
Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій
|
Яременко Ольга Василівна
|
початкові класи
|
вища, старший учитель
|
35
|
Розвиток мовної спостережливості на уроках читання через використання інформаційно – комунікаційні технології
|
Мультимедійний навчальний комплекс «Активізація словникового запасу молодших школярів»
|
У комплексі містяться матеріали, які дають можливіст розвивати мовленнєву діяльність учнів. Розширенню й активізації лексики учнів, розвитку їх мислення сприяють спостереження за багатозначністю слів, робота з синонімами та антонімами.
|