(35 год., з них 3 год. резервні)
№ з\п
|
Зміст уроку
|
Практична частина
|
Здоровий спосіб життя (1 год.)
|
1
|
Здоровий спосіб життя як умова збереження і зміцнення здоров’я. Складові здорового способу життя.
|
|
Життя і здоров’я людини.(6 год.)
|
2\1
|
Формування здорового способу життя. Значення навичок і звичок для здоров’я.
|
|
3\2
|
Правила здорового способу життя. Вибір способу життя.
|
Складання індивідуального плану здорового способу життя
|
4\3
|
Принципи безпечної життєдіяльності. Правила поведінки, безпечної для життя.
|
|
5\4
|
Безпека на дорогах. Безпека пасажира легкового і вантажного автомобіля. небезпечні вантажі. Види ДТП. Дії свідка ДТП.
|
|
6\5
|
Техногенна безпека. Правила без-печної безпеки житла. Пожежа в громадському приміщенні. Плани евакуації, знаки пожежної безпеки. Особливості користування палив-ними газами.
|
Моделювання ситуації евакуації з класу, школи.
|
7\6
|
Попередження захворювань. Захисні реакції організму людини. Основні методи попередження неінфекцій-них та інфекційних захворювань.
|
|
8
|
Тематичне оцінювання №1
|
|
Фізична складова здоров’я (5 год.)
|
9\1
|
Вікові особливості індивідуального розвитку підлітків.
|
Визначення індивідуальних показників фізичного здоров’я
|
10\2
|
Ознаки статевого дозрівання. Чинники ризику індивідуального розвитку.
|
|
11\3
|
Особливості стану шкіри в підлітко-вому віці. Типи шкіри. Особливості догляду за шкірою. Попередження захворювань шкіри дівчат і хлопців.
|
Вибір і правила застосування косметичних засобів.
|
12\4
|
Косметичні проблеми підлітків. Косметичні засоби і здоров’я.
|
|
13\5
|
Косметичні засоби для дівчат. Косметичні засоби для хлопців.
|
|
14
|
Тематичне оцінювання №2
|
|
Соціальна складова здоров’я (10 год.)
|
15\1
|
Поняття про соціальні чинники здо-ров’я і безпеки підлітків. Соціальні чинники ризику для здоров’я в най-ближчому оточенні підлітків.
|
|
16\2
|
Причини вживання наркотичних речовин підлітками.
|
|
17\3
|
Поняття про наркотичну залежність. Ознаки наркотичної залежності.
|
|
18\4
|
Невідкладна допомога при нарко-тичному отруєнні. Кримінальна відповідальність за поширення нар-котичних речовин.
|
|
19\5
|
Наркоманія і ВІЛ-інфікування. Особливості поширення ВІЛ-ін-фікування серед молоді України. Протидія дискримінації щодо ВІЛ-інфікованих.
|
|
20\6
|
Збудник туберкульозу, умови інфі-кування та розвитку захворювання.
|
|
21\7
|
Профілактика туберкульозу.
|
|
22\8
|
Хвороби цивілізації.
|
|
23\9
|
Куріння і рак.
|
|
24\10
|
Соціальні чинники ризику «хвороб цивілізації».
|
Виконання проекту «Створення антитютюнової, антиалкогольної, антинаркотичної реклами»
|
25
|
Тематичне оцінювання №3
|
|
Психічна і духовна складова здоров’я (9 год.)
|
26\1
|
Психологічна характеристика підліткового віку.
|
|
27\2
|
Умови, що сприяють психологічно-му розвитку підлітка. Розвиток інте-лектуальних задатків.
|
|
28\3
|
Психологічні особливості поведінки людини в екстремальних умовах.
|
|
29\4
|
Відчуття, емоції, почуття. Вихован-ня культури почуттів та способу їх вияву.
|
|
30\5
|
Взаємозв’язок почуттів і здоров’я. Емоційне благополуччя. Ознаки пси-хологічного благополуччя.
|
|
31\6
|
Фактори, які порушують психоло-гічну рівновагу. Способи відновлен-ня і підтримки психологічної рівно-ваги.
|
|
32\7
|
Конфлікти і здоров’я. Психологічні конфлікти і способи їх подолання.
|
Виконання проекту «Способи розв’язання конфліктів»
|
33\8
|
Поняття про стрес. Вплив стресу на здоров’я.
|
|
34\9
|
Методи запобігання стресу.
|
|
35
|
Тематичне оцінювання №4
|
|