Програма навчальної дисципліни для груп до 12-1(2)/9



Скачати 36.47 Kb.
Дата конвертації26.04.2016
Розмір36.47 Kb.
#18360
ТипПрограма
Програма навчальної дисципліни для груп ДО 12-1(2)/9
Тема 1

Необхідність, завдання та зміст морального виховання дітей дошкільного віку. Сучасні дослідження проблеми морального розвитку і виховання. Принципи морального виховання.

Методи і умови морального виховання в сім’ї та в різних вікових групах ДНЗ.

Видатні педагоги про моральне виховання дітей дошкільного віку. Народна педагогіка про моральне виховання


Тема 2

Виховання основ патріотичних почуттів. Завдання, зміст, методи роботи з виховання любові до Батьківщини. Елементи народознавства. Виховання поваги до традицій в культури українського народу, формування початків національної свідомості. Виховання поваги до представників інших народів.

Виховання любові до матері, близьких. Формування поняття про рід, родовід у різних вікових групах. Складання проектів роботи з патріотичного виховання дошкільників

Аналіз програмових вимог з морального виховання дошкільників різного віку.


Тема 3

Завдання і зміст морального виховання дошкільників.


Тема 4

Виховання основ гуманізму у дошкільників.

Необхідність виховання основ гуманістичних засад особистості з перших років життя дитини. Особливості виховання в різних вікових групах. Методи, форми роботи з виховання гуманності у дошкільників.
Тема 5

Складання і презентація різних форм роботи з дошкільниками різного віку з виховання гуманних почуттів.


Тема 6

Виховання почуття колективізму, дисциплінованості та культури поведінки. Поняття "колектив", "колективізм". Вчення А.С. Макаренка про колектив. Своєрідність дитячого колективу і прояву колективізму у дошкільників.

Етапи розвитку дитячого колективу. Умови, що сприяють його формуванню. Методика роботи щодо виховання основ колективізму в різних вікових групах. Виховання дружби у дітей.
Тема 7

Виховання дисциплінованості і культури поведінки. Своєрідність їх прояву у дошкільників. Методика та умови виховання культури поведінки. Можливі порушення дисципліни. Їх причини та попередження. Дитячі скарги, ставлення до них вихователя.



Тема 8

Аналіз взаємин у дитячому колективі.

Практичне вирішення педагогічних ситуацій. Складання рекомендацій для вихователів.

Аналіз і оцінка рівня вихованості дошкільників різного віку, колективних взаємин в дитсадку.


Тема 9

Формування вольових рис характеру, індивідуальний підхід до дошкільників.

Виховання моральних якостей особистості. Значення дошкільного віку у формуванні характер. Формування вольових рис. Виховання сміливості. Дитячі страхи, їх причини, шляхи переборення. Виховання рішучості, наполегливості, життєрадісності.
Тема 10

Вередування і впертість дітей. Їх причини, попередження, шляхи подолання. Виховання доброти, чуйності, милосердя, гуманізму. Виховання чесності і правдивості, скромності. Причини дитячої неправдивості.

Практичне вирішення педагогічних ситуацій
Тема 11

Значення морального виховання для всебічного розвитку дошкільників.


Тема 12

Гра, як засіб всебічного розвитку дітей. Її соціальний характер. Класифікація. Взаємозв’язок гри, праці та навчання. Місце в режимі дня. Педагог – організатор ігрової діяльності дітей, партнер.

Складання тез «Видатні педагоги, сучасні

дослідження про роль гри у формуванні особистості дитини».


Тема 13

Сюжетно-рольові, творчі ігри, їх своєрідність, значення у вихованні дітей. Особливості сюжетно-рольових ігор дітей раннього віку. Засоби відображення дійсності у грі. Завдання, прийоми керівництва сюжетно-рольовими іграми в різних вікових групах. Створення предметно-ігрового середовища для розвитку сюжетно-рольових ігор ігор.

Скласти порівняльну таблицю програмових вимог до розвитку с-р ігор в різних вікових групах.
Тема 14

Театралізовані ігри як різновид творчих ігор. Їх своєрідність, виховна цінність. Види. Типи ігор-драматизацій для дітей різного віку. Прийоми керівництва театралізованими іграми. Програмові вимоги до театралізованих ігор в різних вікових групах.


Тема 15

Будівельні ігри. Їх своєрідність та виховна цінність. Умови, необхідні для розвитку будівельних ігор. Будматеріали, їх види та добір відповідно віку дошкільників. Збереження будівельного матеріалу, обладнання, взаємозв’язок будівельних та сюжетно-рольових ігор. Ігри з піском, снігом та іншим природним матеріалом. Керівництво ними в різних вікових групах.

Аналіз програмових вимог до будівельних ігор в різних вікових групах.
Тема 16

Створення предметно-ігрового середовища для розвитку різновидів творчих ігор дітей дошкільного віку.


Тема 17

Виплив творчих ігор на всебічний розвиток дітей дошкільного віку.
Каталог: download -> version
version -> Екологічне право україни: сучасний етап вступ
version -> Конспект лекцій для студентів спеціальностей
version -> Дидактика як галузь педагогіки, її виникнення і розвиток
version -> Про особливості діяльності практичних психологів (соціальних педагогів) загальноосвітніх навчальних закладів в 2001-2002 навчальному році
version -> «Система роботи класного керівника з формування правового світогляду та культури учнівської молоді»
version -> Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
version -> Діагностика готовності дітей до школи
version -> Методичні рекомендації щодо формування позитивних мотивів навчання; Об’єкт вивчення Позитивні мотиви в навчанні молодших школярів

Скачати 36.47 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©www.shag.com.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка