Старокостянтинівський ліцей Старокостянтинівської міської ради



Скачати 96.85 Kb.
Дата конвертації29.04.2016
Розмір96.85 Kb.
#25395
Старокостянтинівський ліцей

Старокостянтинівської міської ради

Хмельницької області

Ми тепер не просто діти,

ми тепер вже школярі
Ранок «Ми тепер не просто діти, ми тепер вже школярі» доцільно проводити в першому класі, з метою створити дружній, активний, творчий колектив першокласниуфів та їх батьків.

Мета: Познайомити учнів з їх обов’язками, з тим як важливо навчатись, вміти читати, писати, рахувати. Розвивати творчі здібності учнів. Виховувати повагу до старших, до людей, які з ними працюють.

( Святково прибраний зал, діти сидять півколом на стільчиках)

Буратіно: - Добрий день всім! Ви впізнали мене? Я вам загадку про себе загадаю:

В батька хлопчик — дуже гарний,

Незвичайний, дерев'яний.

Любить дуже батько сина

Забіяку... (Буратіно).


  • Правильно, мене звати Буратіно. Тільки не подумайте, що я забіяка, я — хороший. А як називається казка, в якій ви зі мною познайомилися, хто скаже?
    (Діти відповідають.)

  • Молодці

Усім! Усім! Усім! Дорогі друзі! Я знайшов чарівні двері, які ведуть до країни Знань! Там живуть літери, котрі складаються в склади, склади з’єднуються в слова, а слова складають речення В цій країні добро завжди одержує перемогу над злом. Як же мені хочеться потрапити до цієї країни. А ви діти хотіли б помандрувати до цієї країни? Але що ж мені робити? Як потрапити до країни Знань? (Заходить Карабас)

Карабас: О! Як багато глядачів зібралося! Добрий день, дорогі гості! Зараз ми з вами побуваємо на святі. Ти, Буратіно, мрієш бути розумним, знайти золотий ключик, щоб потрапити у країну Знань. А що ти будеш там робити? Адже ти не вмієш ні читати, ні писати?

Буратіно: А от саме читати, писати і рахувати я навчусь у країні Знань. А ви, діти, підніміть руки, хто хотів би потрапити у країну Знань. Ось бачиш, Карабасе, скільки в мене друзів.

Карабас: Я знаю, де знаходиться золотий ключик, а ще це відомо вашим друзям, які в мене в полоні.

Буратіно:- Що ж робити? Як допомогти друзям?

Карабас: - Ви можете допомогти друзям, якщо витримаєте три стр-р-ра-шенні перевірки, тоді золотий ключик буде ваш.!

Буратіно:- Діти! Ви згодні виконати все, що Карабас забажає?

Всі. Так!

Буратіно. Бачите, всі діти згодні. Слухаємо вас.

Карабас. Іспит перший: Полічити квіти ( від 1 до 10) (Квітами прикрашений зал)

Іспит другий: Відгадати загадки

Стоїть веселий світлий дім,

Дітей багато дуже в нім.

Там пишуть і рахують,

Читають і малюють.



(Школа.)

Коли хочеш ти читати,

То мене повинен знати.

Всіх я розуму учу,

А сама завжди мовчу.

(Книжка.)

В сумці зошити, буквар.

Хто до школи йде?

(Школяр.)

Хто скликає на урок?

То дзвенить шкільний...

(дзвінок).

Для письма, сказати прошу,

Що потрібно взяти?(Зошит.)


Карабас: Іспит третій:

Прочитати вірші напам’ять



Вчаться читати ( В. Переяславець)

На узліссі, де щавель

Де шовкова травка

Вчить абетку журавель

А за ним журавка.

Вчить та вчить, а вечір вже

А завчить не може.

Бо на жабу схоже.

Хто що пише?

Пише хвостиком лисичка

Щось на росяній траві.

Дятел пташка невеличка

Ставить знаки на корі.

Таємниче пишуть риби

Плавниками у ріці

Зайчик сонячний на шибі

Пише вірші - промінці

В’яже лиска волосінь, вудку закидає -

Ловить рибку там, де тінь, та буквар читає.

Рак чіплявсь, а рибка – ні!

Лиска ж не знудилась.

Бо уже на третім дні рак навчивсь читати.

Сонечко ж на лопусі знає літери усі.

І читає на долонці – золотий букварик – сонце



Кошеня

Засмутилось кошеня

Треба в школу йти щодня.

І прикинулося вмить,

Що у нього хвіст болить.

Довго думав баранець

І промовив, як мудрець:

«Ця хвороба не проста.

Треба різати хвоста»

Кошеня кричить: « Ніколи!

Краще я піду до школи»

Буратіно: Ура! Ура! Ми все виконали. Тепер ми всі можемо потрапити до країни Знань. Є вже ключик.

-- Але куди ми потрапили? ( У лісову школу)

Лісова школа



Вчитель: - Ось і перший дзвінок,

Починається урок.

Входить вчителька сова.

Сова: - Добрий день, діти, сідайте

Починаєм наш урок

Повторять рахунок будем.

Зая, заїнько, скажи

Скільки буде 2 + 3?

Заєць: - Ой не знаю, ой, боюсь

І чомусь я весь трясусь (трясеться, боїться)



Сова: - Відповідь давай ти сміло

А трястись – погане діло

2+3 буде п’ять –

Це повинен кожен знать. ( заєць сідає)

Відповідь нам дасть лисиця

Скільки буде 2 +2. (лисиця підглядає)

Ти, лисицю, не коси

Не підглядай в зошит ти

Сядь, подумай ти скоріш

Ну а потім відповіш.

- Мишко, косолапий, встань,

Відповідь скоріше дай

Скільки буде 3 +3?

Ведмідь: (стукає лапою по голові, ніби думає)

3+3 – у-у-у-у-у-у!



Сова: - Довго думав, друже, ти

І так голосно ревеш

Ти навчився рахувати,

Але - скоріш відповідати. ( Ведмідь сідає)

Продзвенить тепер нам мушка

Літа ясного подружка

Скільки буде 5 + 5

( Мушка дзвенить до 10 і сідає)

- Ти відмінно відповіла, на «12» продзвеніла

Хай проквакає квакушка

Скільки буде 3 + 2.

(квакушка перебиває, квакає 3 рази)


- Дуже скоро ти спішилась

І тому з рахунку збилась

Ти подумала б спочатку,

Авже потім говорила



Жабка: (думає) 3 + 2 буде ква - ква - ква - ква – ква.

Сова ( гладить по голові жабку)

- Ось тепер подумала.

Відповість нам вовк зубастий

Скільки лапок у звірят?



Вовк: знають всі в цілім світі

2+2 завжди 4

Стільки ж лапок у зайчат, у моїх лісних звірят.

Сова: - З тебе друже буде толк

А зайчат ти нам не рухай.

Ви повинні всі старатись

І відмінно всі навчатись

Щоби зайців в лісі всі

Рахувати вмить могли.(дзвонить дзвінок0

Продзвенів уже дзвінок.

Ось і кінчився урок (Всі звірі встають)



Заєць (голосно кричить)

Кінчив діло – гуляй сміло.

Музика Зустріч з Шапокляк

Шапокляк заходить з собачкою


  • А що це сьогодні за свято?

Чому квітів так багато

В квітнику неначе?



Вчитель: На велике свято, всі зійшлися друзі

Тут і мама й тато т у веселім крузі

Ще такого свята не було ніколи

Бо прийшли малята вже тепер до школи.



Шапокляк: Я хочу з вами дружити.!

Вчитель: А ти гостя дорога,

Шапокляк твоє ім’я

Хочеш знати чому навчилися діти у школі?

Шапокляк: Хочу, але боюсь, що тут такого навчили!!!

Головний учень: В шеренгу шикуйсь!

До здачі рапорту пані Шапокляк стояти струнко!

- Пані Шапокляк! На свято « Посвячення в школярі» зібралось 20 дітей. До проведення свята готові.

1 учень: За 3 місяці навчання в школі вивчено декілька букв.

2 учень: Дітьми першого класу перечитано зачитано, недочитано до дірок 100 художніх книжок.

3 учень: Списано, переписано, недописано багато листків паперу.

4 учень: Загублено 5 поганих звичок, 17 авторучок, 20 олівців, 10 гумок, 30 гудзиків.

5 учень: Над важкими завданнями поламано 5 голів, 4 стільця, 6 дзвінків

6 учень: На території школи розбито 1 клумбу, 6 горщиків, 2 шибки

Вчитель: Клас живе цікаво і не збирається зупинитись на досягнутому. (Діти сідають)

Шапокляк: Ой, Ой, ой!!! Оце навчились. Оце дожилася!

Вчитель: Дорогенька гостя, діти з тобою пожартували.

Шапокляк: Н у що ж тут смішного, тут плакати треба.. Яка ганьба!

Вчитель: Та це ж жарт.

Шапокляк: А жарт! Тоді зрозуміло. Жартувати вмієте. Ой! Я й забула.

Мене Гена надіслав, перевірити казав.

Чи готові ви бути школярами.

Дав він план мені

Щоб по ньому вас питати

Потім все йому сказати.

А чи знаєте, що таке портфель?

Портфель

Портфель мій друг і помічник

Я до портфеля дуже звик

І він без мене ні на крок

Зі мною йде він на урок.

Портфель для мене залюбки

І ручку носить і книжки

Його я дуже бережу.



Шапокляк: Берегти – бережете, а чи вмієте ви його складати?

Гра « Склади портфель»

Шапокляк: Так! Вже портфель складали.

Ви вже й літери вивчали

І казки ви теж читали

Загадку ви відгадайте

Слово відповідь складайте.


  1. Букви всі від А до Я на сторінках Букваря. ( Учень складає слово Буквар)

  2. Для письма сказати прошу,

Що потрібно взяти? (зошит)

Шапокляк: Молодці!

Вчитель: А тепер питання до тебе, пані Шапокляк.. Що наші діти найбільше люблять?

Шапокляк: Знаю (думає), знаю… спати… їсти.

Вчитель: Ні не відгадала. Танцювати люблять.

Танок.

А ще наші діти люблять грати в ігри.



Гра «Дні тижня»

А ще наші діти люблять співати на англійській мові.



Пісня

Шапокляк: Молодці, діти. Тепер я думаю саме час присвоїти вам почесне звання Школяр.

Буратіно вручає медалі

Казкові герої: Ви тепер не просто діти

Ви тепер вже школярі

(Шапокляк: Вітаю вас діти, а мені вже час. До побачення.

1 учень. Ось і школа. Квіти. Квіти.

Загойдалися вгорі

Ті, що звались просто діти

Нині звуться школярі.

Головна професія (А. Костецький)

2 учень. Учитель, лікар, чи геолог

Письменник, слюсар, чи кресляр

Всі називають головною

Одну професію – школяр.


  1. Бо всім відомо, що без школи,

Без знань, що мусиш ти набуть,

Не станеш у житті ніколи

Тим, ким з дитинства мусиш буть.

Ми школярі. (П. Комаров)


  1. Тепер ми справжні школярі

За парти сіли ми вже.

Роздав учитель букварі

Щоб ми читать навчились


  1. Йдемо у школу – і дива!-

Тепер на кожнім кроці

Ми чуєм звуки і слова,

Що вчили на уроці.


  1. – Чив, чив – горобчик сів на дах.

- Чув, чув – чудові справи!

І кукуріку – по складах

Вивчає півник бравий


  1. Сорока жвава біля нас

На дереві стрекоче

Неначе з нами в перший клас

Записуватись хоче.


  1. Куди б не йшли ми в вільний час

Не направляли кроки

Весь світ навколишній, мов клас

Де учим ми уроки.

Пісня « Мама двері відчиня»

Прилетіла повітряна кулька (Це подарунок від Пані Шапокляк)

Вчитель: Діти, це від пані Шапокляк подарунок. Тут є лист.

Зараз ми будемо відгадувати з якої казки уривок.



  1. « Маленьке, сіреньке біди наробило.

Щось біле, кругленьке, хвостиком розбило» («Курочка ряба»)

  1. « Підробив він голосок,

Став маминим співати.

Здогадалися вони:

«Вовк, а не наша мати»


  1. «Зажурився коток,

Взяв бандуру й молоток,

Тай пішов співати в лісок.» («Котик і півник»)

Вчитель: Молодці, відгадали. А тут ще завдання:


  1. Улянко, прочитай, що тут написано: о, с, а. А разом?

Улянка: Бджола.

  1. Сашко, ти любиш ходити до школи?

Сашко: Так, тільки на Різдво.

  • Але ж на Різдво ніхто не ходить до школи

Сашко: Тому я і люблю.

  1. Діано, чому у морі вода солона?

Діана: - Ви що не знаєте? Тому що там оселедець плаває.

  1. Карино, ти чому запізнилась до школи?

  • Бо мама проспала.

  1. Дімо, ти чому не їси хліба, що розтовстів дуже?

  • Ні, о який худий. Ребра торчать, як батареї.

Пісня «Веселий музикант» (муз.А Філіпенка, сл. Т. Волгіної)

1 уч. 1 раз у 1 клас

Поступили ми вже.

І читать і писать

Будемо всі залюбки.

2 уч. Перший клас. Перший клас.

Все у нас в перший раз.

Перша парта і дзвінок.

Перша книжка і урок.

3 уч. Ми найменші школярі.

Годі бігать у дворі.

Будемо читать, писать,

Літери в склади складать.

4 уч. Обіцяєм не лінитись.

Тільки на «дванадцять» вчитись

Рано з сонечком вставать,

Щоб у школу не проспать.

5 уч. Ми не просто малючки.

Ми вже справжні первачки

А за років одинадцять

Підростем на всі сто двадцять.

6 уч. Ми ходили в дитсадок

Мріяли читати.

І на перший свій урок

Швидше завітати.

7 уч. Будем добре ми учитись

І співать, і веселитись.

Щоб раділи мами милі

Що такі ми в них щасливі

8 уч. З нами йдуть у перший клас

Буратіно, Карабас

Чиполіно і Мальвіна

Часті гості будуть в нас.

Буратіно: Я веселий Буратіно

Ключ від знань приніс для вас

Всі навчайтесь на «відмінно»

І мене візьміть в свій клас.

Мальвіна: Я гарнесенька Мальвіна

Не забудьте неодмінно

Дуже хочу я учитись

З вами гратись, веселитись.

Казкові герої: Ми бажаєм вам щоранку

Прокидатись спозаранку

І ніколи не сваритись.

З вами будем поряд ми

І учитись, і рости.

Рахувать, читать, писать,

І веселі ігри грать.

Гра - танок: « З букварем»

Правила для учнів:


  1. Лиш прокинувся, вставай.

Лінькам волі не давай

  1. Пелюстки роса омила,

Отже й ти берись до діла.

  1. Ти нагадувань не жди

А до школи вчасно йди.

4. Перш ніж вийдеш ти у двір,

Все у ранці перевір.

5. В школі, в класі, не сміти.

Насмітив, то прибери.


  1. Ні в свята, ні в дні буденні,

Крейди не носи в кишені.

  1. Про охайність пильно дбай.

Чистим одяг свій тримай.

8. Ти дорослим не груби.

Малюків жалій, люби.


  1. Знай – 12 в табельку

Що добірний плід в садку.

  1. Працюватимеш на славу

Честь тобі і користь справі

Першокласники: Не забудем ми ніколи.

Ваші корисні поради,

Обіцяємо сьогодні

Прикладом у всьому стать.

(Звучить музика)






Каталог: doc -> files -> news
news -> Дослідження професійних якостей керівника загальноосвітнього навчального закладу в управлінській діяльності
news -> «Інформаційно-комунікаційні технології та сучасний урок: методика проведення і результативність»
news -> Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Проектування готовності вчителя до інноваційної діяльності Виконавець: Ріпний Микола Петрович
news -> Шляхи формування читацьких інтересів у молодших школярів Ковальова Вікторія Іванівна, учитель початкових класів, учитель вищої категорії, старший учитель, санаторна школа ─ інтернат №2
news -> З початкової школи в основну: проблеми наступності
news -> ─найважливіша умова успішного навчання молодших школярів. Ковальова Вікторія Іванівна, спеціаліст вищої категорії, старший учитель, загальноосвітня санаторна школа ─ інтернат №2
news -> Повідомлення про оприлюднення проекту Концепції громадянської освіти та виховання в Україні Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України повідомляє про оприлюднення 29 листопада 2012
news -> Додаток базовий компонент дошкільної освіти
news -> Тема кохання в повісті Шолом-Алейхема "Пісня над піснями". Еволюція героїв (Шимек і Бузя) у часі. Біблійні мотиви в повісті. Утвердження етичних цінностей
news -> Конспект уроку з української літератури в 10 класі підготувала викладач української мови І літератури Технікуму промислової автоматики Одеської державної академії холоду

Скачати 96.85 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©www.shag.com.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка