1. Організація творчої активності діяльності вчителя і учня спрямованої на опанування всіх компонентів культури знань, досвіду, діяльності, людських взаємин.
2. Створення оптимальних умов гармонійного розвитку природних обдарувань, нахилів, інтересів.
3. Реалізація творчого розвитку в інтелектуальній емоційно-вольовій і дієво-практичній сфері особливостей психолого-фізичного розвитку.
4. Виховання нової генерації педагогічних кадрів, орієнтованих на творчість.
5. Розвиток особистості, яка здатна самостійно мислити, генерувати нові ідеї, приймати нестандартні рішення.
6. Систематизація матеріалу, напрацьованого педагогічним колективом з проблемної теми.
| -
Аналіз роботи школи за 2010-2011 н.р. та визначення завдань і систем основних заходів становлення Школи життєтворчості. Робота вчителів початкових класів.
Адміністрація
-
Робота вчителів початкових класів зі створення належних умов для навчання обдарованих дітей на уроках та під час позакласних заходів.
/листопад/ ЗДНВР Масіброда О.В.
-
Творчість класного керівника як шлях розвитку особистості учня, його здібностей і обдарування.
/січень/ ЗДВР Михайлова Є.О.
-
Роль методичних об’єднань у формуванні життєтворчого потенціалу учня.
/березень/ ЗДНВР Цимбал О.М.,
Луцик Н.В.
|
1. Семінар «Творча діяльність учнів на уроці: форми, методи і перспективи».
2. Мультимедійна презентація «Види та форми творчої діяльності учнів».
3. Підсумкова конференція «Розвиток компетентності особистості на концептуальних засадах Школи життєтворчості».
4. Виставка «Світ творчих учительських захоплень».
5. Портфоліо-звіт «Інновації у творчій діяльності вчителя».
6. «Круглий стіл» «Формування єдиного комплексно-методичного забезпечення творчої діяльності особистості».
7. Захист проекту «Я – творча особистість» (створення моделі випускника школи життєтворчості).
|
1. Аналіз професійно-особистісних якостей щодо творчої інноваційної діяльності окремих педагогів та педколективу в цілому.
2. Створення моделі організації творчої роботи вчителя.
3. Складання схеми та інноваційних умов розвитку творчості.
4. Збірник практикум «Формуємо творчу особистість».
5. Оформлення моделі «Менеджер власного життя».
6. Творча майстерня в історії Бондаренко .
7. Панорама «Кредо творчої діяльності».
8. Організація виставки «Педагогічні знахідки».
9. Творчий звіт про впровадження теми «Компетентність особистості – універсальний життєтворчий ресурс освіти ХХІ ст.».
|